Friss topikok

HTML

Pán-ökumenikus belterjeskedés

Minden evilági rossz okozója az, hogy az emberek elfordultak a Magasságos Atyaúristentől, és bűnösebbé váltak a bűnösöknél. Közelg az Igazság Pillanata, amikor mindenkinek számot kell adnia a bűneiről. De csak keveseknek lesz Kegyelem, és Te úgysem leszel köztük! Avagy: pán-ökumenikus belterjeskedés.

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Dalola Láma - Avagy élet a Nagy Magyar Állatkertben

2006.12.01. 21:32 Dzsedkau

Prológus

Emlékszem a napra,  amikor ide kerültem.

Tibet lankás lejtőin szívtam a füvet -- akarom mondani élveztem a zöldellő fű illatát, nem törődve semmivel. Nem hiányzott semmi, mindennem meg volt. Órákat feküdtem a fűben néztem a felhőket, ami igazán mókás volt, de mint az késöbb kiderült, lehetet valami a levegőben, -- vagy csak a fű volt más -- mert itt már nem tűnik olyan vidámnak a dolog.

Minden ment a maga útján, ahogy az lenni szokott. Dél körül megérkezett a menetrendszerinti turistacsoport. Mindenki valami fura bordó egyenruhát viselt, és egytől-egyig kopaszok voltak -- akkor ezzel nem is foglalkoztam. A bátrabbak odajöttek, megsimogattak, amit én köszönett gyanánt egy hatalmas köpéssel viszonoztam, ami rendszerint, -- ha mindent jól csináltam -- épp a két szemük között csapódott be. Ennek módfelett örültek, számomra ismeretlen okból. Szeretem én az ilyen kétlábonjáró teremtményeket, de csak távolról.

Már két órával járt dél után -- amennyire ezt én megtudtam állapítani a nap állásából -- mire elmentek. Pár számomra ehetetlen gazzal gazdakodva.

Eddig rendben is volt minden.

Épp a kellemes késő délutáni alvásomhoz készülődtem, amikor valami iszonyatos hangú szörny jelent meg a távolban, és ahogy közeledett, egyre hangosabb lett. Nem látszott túl veszélyesnek -- és nagyon futni sem volt kedvem -- leheveredtem a fűbe, gondoltam majd megunja a kiabálást és tovább áll.

Hiba volt...

Láma:
Emlős, a párosujjú patások rendjébe tartozik.
Az Andok vidékén él.
Vadon élő őse a guanakó, melynek háziasított példánya a láma illetve az alpaka.

Tibetben nem élnek lámák.

(a szerző)

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: kalandok láma

A bejegyzés trackback címe:

https://jezuskrisztus.blog.hu/api/trackback/id/tr3120525

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gucci Heels 2018.04.04. 20:45:53

free game show downloads - Exercise 7 the integumentary system

Trackback: Www.1Taiji.com.cn 2017.11.04. 12:44:21

Http: www.google.com search hl en

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása